Ako mať lekára na telefóne v čase pandémie? Pomôže vám táto služba

Ako mať lekára na telefóne v čase pandémie? Pomôže vám táto služba
Zdroj foto: Getty images

Takmer všetci sme v súčasnosti svedkami nového fenoménu, ktoré nezažívali ani generácie našich rodičov a starých rodičov a ak aj, tak v žiadnom prípade nie v takých epických rozmeroch, ako ich prežívame dnes.

Obsah článku

Pandémia COVID-19, vyvolaná koronovírusom SARS-CoV-2 a jej následky podmieňujú nielen zmeny v ekonomických väzbách, procesoch, sociálnej neistote a rozkolísaní už beztak napätého hospodárskeho prostredia, ale sú výrazným zásahom aj do sociálneho, spoločenského a psychologického prostredia ľudí v nich pôsobiacich.

Riziko stretávania sa v prostredí s výskytom väčšieho počtu ľudí a tým aj zvýšeného ohrozenia šírenia infekčnej nákazy, kladie zvýšený dôraz na doposiaľ nepredstaviteľné, sociálne dištancovanie sa. Ocitli sme sa zoči – voči realite, doposiaľ v reálnom bežnom živote nepoužívaných pojmov, akými sú život v karanténe, v podmienkach dodržiavania sociálneho odstupu, či preventívneho pracovného a osobného pôsobenia z našich domovov. Naše životy  sa premiestnili do imaginárneho on - line priestoru.

Zdravie ako priorita

V súvislosti s problematikou sociálneho dištancovania sa je čoraz vypuklejšia aj otázka osamelosti. Práve ona podmieňuje negatívne stavy, ktoré môžu vyústiť až do pocitov izolácie a dramatickej absencie sociálnych väzieb. Denne sme svedkami situácií, keď dovolať sa napríklad svojmu lekárovi je kapacít takmer nemožné. A pritom práve dnes je dôležité, aby sme mali zabezpečený čo najkomfortnejší prístup k svojim lekárom a špecialitom online. A to nielen v prípade podozrenia na ochorenie koronavírusom.

O tom, že nemusí vždy platiť známe pravidlo, podľa ktorého „zúfalé situácie prinášajú aj zúfalé riešenia,“ ale naopak, že práve v týchto situáciách človek dokáže zistiť, kto je pre neho spoľahlivým partnerom, hovorí aj nová služba My Doctor.

Tatra banka tak ako jediná banka na Slovensku, prináša túto službu pre všetkých svojich klientov, ktorí sú držiteľmi platobnej karty - kreditnej, debetnej, či firemnej.

Služba My Doctor prináša klientom 3 jedinečné služby, lekára na telefóne, pomoc psychológov a rýchlu diagnostiku symptómov ochorenia Covid-19. Lekári na konzultáciu vášho zdravotného stavu a diagnózy sú dostupní 7 dní v týždni od 7:00 do 19:00 hodiny. K dispozícii je aj pomoc psychológov a psychoterapeutov pripravených poradiť vám s problémami súvisiacimi s karanténou, stratou zamestnania, či ohrozenia blízkych , či osobných koučov. Tatra banka priniesla aj možnosť rýchlej diagnostiky symptómov Covid-19 vďaka umelej inteligencii – AIDA. Stačí navštíviť stránku My Doctor a zodpovedať niekoľko otázok priamo na stránke.

Všetky informácie o tejto výnimočnej službe nájdete na stránke My Doctor.

Tento článok vznikol v spolupráci s klientom Tatra banka

fzdieľaj na Facebooku
Ste doktor, či zdravotník? Zviditeľnite sa a zdieľajte skúsenosti!

Vytvorte si vlastný blog na Zdravoteka.sk, ktorú číta 620 000 ľudí mesačne. Napíšte nám →

Cieľom portálu a obsahu nie je nahradiť odborné vyšetrenie. Obsah má len informatívny a nezáväzný charakter, nie poradný. V prípade zdravotných ťažkostí odporúčame vyhľadať odbornú pomoc, navštíviť alebo kontaktovať lekára, lekárnika.

Odporúčané